Top 10 websites, Britt Roubos

Ik heb mijn top 10 samengesteld aan de hand van wat ik graag wil zien als ik op een website ben. Dit kan voor verschillende dingen zijn; Humor/ironie/vermaak (grappige beelden snel achter elkaar), inspiratie (dan kijk ik puur naar beeld) of informatie over bepaalde thema’s/trends voor onderzoek.

Online blog/website van het magazine Dazed & Confused. Voor inspiratie & informatie

Portfolio website, goed voor inspiratie.

Agentschap van allemaal fotografen, mode & interieur stylisten. Goede website voor   inspiratie beelden.

Website voor puur amusement. Veel beelden en informatie achter elkaar. Voornamelijk   humor & ironie.

Website waar allemaal fotografen hen werk op posten. Goed voor inspiratie beelden

Puur amusement en inspiratie beelden.

Super tof merk en hele toffe website! Goed voor inspiratie

Deze website heb ik gebruikt voor inspiratie beelden voor Concept, mijn magazine die ik daar maak.

Website waar verschillende fotografen hen werk posten. Goed voor inspiratie beelden.

Mooie website, goede indeling.

Afbeelding

